دانلود آهنگ جدید

آهنگ جدید ایرانی با کیفیت بالا به همراه متن آهنگ شاد میتوانید از آرشیو ترانه موسیقی آهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود کنید

دانلود آهنگ جدید

آهنگ جدید ایرانی با کیفیت بالا به همراه متن آهنگ شاد میتوانید از آرشیو ترانه موسیقی آهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود کنید

دانلود آهنگ حمید طالب زاده به نام وای به حالم

دانلود آهنگ جدید شاد حمید طالب زاده به نام وای به حالم

دانلود آهنگ جدید حمید طالب زاده،دانلود آهنگ وای به حالم از حمید طالب زاده

دانلود موسیقی جدید حمید طالب زاده به نام وای به حالم

Hamid Talebzadeh – Vay Be Haalam

دانلود آهنگ جدید حمید طالب زاده

متن آهنگ جدید حمید طالب زاده به نام وای به حالم

ای داد ای داد از آن چشم خراباتی و مستت از دست تو نالم

در خلوت در هر شب غمت افتاده به جانم ای وای به حالم

ای وای به حالم غافل نشوم لحظه ای از فکرو خیالت

من تاب ندارم من خواب ندارم بنشین ببرم شب همه شب آفت جانم

ای وای به حالم صیاد نگاه منی و در پی جانم از تیر نگاه تو به عرش رفته فغانم

ای وای به حالم افتاده ام از پا و دگر نیست توانم ای آفت جانم من خواب ندارم

خواب از سر یک شهر گرفتی به نگاهی من ماندم و یک کوچه بن بست و سیاهی

جانم بستان و شبی از پرده برون آی دست منه مسکین شده کوتاه ز هر جای

ای وای به حالم صیاد نگاه منی و در پی جانم از تیر نگاه تو به عرش رفته فغانم

ای وای به حالم افتاده ام از پا و دگر نیست توانم ای آفت جانم من خواب ندارم

 

دانلود ترانه حمید طالب زاده به نام وای به حالم با کیفیت ۳۲۰
دانلود ترانه حمید طالب زاده به نام وای به حالم با کیفیت ۱۲۸

دانلود آهنگ سینا شعبانخانی به نام جادوی خاص

آهنگ جدید عاشقانه سینا شعبانخانی به نام جادوی خاص

دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی،دانلود آهنگ جادوی خاص از سینا شعبانخانی

دانلود موسیقی جدید سینا شعبانخانی به نام جادوی خاص

Download New Song By Sina Shabankhani Called Jadoye Khas

دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی

متن آهنگ جدید سینا شعبانخانی به نام جادوی خاص

تو چشای تو یه جادوی خاصی هست

تو نگاه تو انگار یه احساسی هست

غم دنیا رو فراموش میکنم وقتی

به تو نگاه میکنم

تو همه ی عمر مثلِ تو رو ندیدم

یه جورایی خاطرت عزیزِ عزیزم

از دیدن تو سیر نمیشه چشم من

به تو نگاه میکنم

وقتی که نزدیکم به تو انگار

دلم میلرزه هر دفعه صد بار

واسه ی حسی که به تو دارم

به تو نگاه میکنم

عزیزِ جونم نامهربونم

گوشه ی چشمی به این دلِ خونم

واسه ی حسی که به تو دارم

به تو نگاه میکنم

آرومِ جونم بدون تو دیگه نمیتونم

بخدا خستس این دل خونم

بدون تو دیگه نمیتونم ، نمیتونم

به هوای تو تازه میشه حال من

وقتی که هستی خوب میشه احوالِ من

تو رو دوس دارم تا ابد کنارم باش

به تو نگاه میکنم

تو همه ی عمر مثلِ تو رو ندیدم

یه جورایی خاطرت عزیزِ عزیزم

از دیدنِ تو سیر نمیشه چشمِ من

به تو نگاه میکنم

آرومِ جونم بدون تو دیگه نمیتونم

بخدا خستس این دل خونم

بدون تو دیگه نمیتونم ، نمیتونم

 

دانلود ترانه سینا شعبانخانی به نام جادوی خاص با کیفیت ۳۲۰
دانلود ترانه سینا شعبانخانی به نام جادوی خاص با کیفیت ۱۲۸

دانلود آهنگ محسن چاوشی به نام ناوک

آهنگ محسن چاوشی به نام ناوک

دانلود آهنگ محسن چاوشی به نام ناوک

دانلود موسیقی جدید محسن چاوشی به نام ناوک

Mohsen Chavoshi – Naavak


متن آهنگ جدید ناوک محسن چاوشی

لفظی فصیح شیرین قدی بلند چابک

رویی لطیف زیبا چشمی خوش کشیده

یاقوت جان فزایش از آب لطف زاده شمشاد

خوش خرامش در ناز پروریده

تا کی کشم عتیبت از چشم دلفریبت

روزی کرشمه‌ای کن ای یار برگزیده

آن لعل دلکشش بین وان خنده دل آشوب

وان رفتن خوشش بین وان گام آرمیده

آن آهوی سیه چشم از دام ما برون شد

یاران چه چاره سازم با این دل رمیده

زنهار تا توانی اهل نظر میازار

دنیا وفا ندارد ای نور هر دو دیده

هر زاهدی که دیده یاقوت جان فزایش

سجاده ترک کرده پیمانه در کشیده

تا کی کبوتر دل باشد چو مرغ بسمل

از زخم ناوک تو در خاک و خون تپیده

تا کی کشم عتیبت از چشم دلفریبت

روزی کرشمه‌ای کن ای یار برگزیده

دانلود ترانه محسن چاوشی به نام ناوک با لینک مستقیم